Service
Winkelmandje
Menu
Deze week: Tot -20% korting op Royal Canin! Lees meer
Medpets Herhaal

1. Vind uw favoriete product

Kies uw favoriete product en selecteer ‘herhaalbestelling’ voor extra gemak! Deze producten herkent u aan het groene herhaal label.

herhaalbestelling-1

2. Kies uw leverfrequentie

Kies uw leverfrequentie en ontvang uw bestelling aan huis. Pauzeren of annuleren kan altijd gratis!

herhaalbestelling-2

3. Profiteer van -6% korting

Trouwe klanten verdienen het beste! Daarom krijgt u -6% korting op elke herhaalbestelling. Zo betaalt u nooit te veel!

herhaalbestelling-3

Populaire herhaalproducten

Herhaalproducten voor uw hond

Herhaalproducten voor uw kat

Betaal uw herhaalbestellingen eenvoudig

Bestelling plaatsen

Hoe kan ik een herhaalbestelling plaatsen?

Kies uw favoriete producten voor een herhaalbestelling en bepaal de leverfrequentie. Ga vervolgens naar uw winkelmand en selecteer de gewenste betaalmethode. Nadat u uw gegevens hebt ingevuld en uw order hebt betaald is het een kwestie van wachten tot uw bestelling binnenkomt! Voor alle volgende herhaalbestellingen ontvangt u een e-mail met een betaallink.

Wat zijn de voordelen van een herhaalbestelling?

Met een herhaalbestelling hoeft u zich nooit meer zorgen te maken dat u zonder uw favoriete producten komt te zitten. Daarnaast profiteert u van -6% korting op iedere bestelling.

Wat gebeurt er na mijn eerste herhaalbestelling?

Na uw eerste herhaalbestelling ontvangt u van ons, 10 dagen voor de levering, een e-mail met informatie over uw aankomende bestelling. 7 dagen van tevoren ontvangt u een mail met een betaallink. Wanneer de betaling is voldaan, krijgt u een bevestiging op de bedankpagina en wordt uw bestelling op de door u gekozen datum afgeleverd.

Als de vervolgorder drie keer op rij niet wordt betaald, wordt de herhaalbestelling automatisch geannuleerd.

Kan ik een herhaalbestelling plaatsen zonder account?

Nee, om een herhaalbestelling te kunnen plaatsen is een account vereist.

Aanpassen & stopzetten

Kan ik producten toevoegen aan mijn herhaalbestelling?

Ja, dit is mogelijk! U ontvangt een e-mail zodra uw volgende herhaalbestelling eraan komt. In deze e-mail staat vermeld dat u 3 dagen de tijd hebt om contact op te nemen met onze klantenservice om eventueel extra producten toe te voegen.

Hoe kan ik het productaantal en de herhaalfrequentie aanpassen?

In uw account heeft u de mogelijkheid om het productaantal en de herhaalfrequentie aan te passen. Is uw order al in verwerking? Dan gelden de wijzigingen pas vanaf de eerstvolgende order.

Wat moet ik doen als ik eerder zonder product zit dan verwacht?

Als u eerder zonder uw product komt te zitten, kunt u via uw account kiezen om de volgende herhaalorder direct te laten versturen. U ontvangt dan direct een betaallink, waarna de order wordt verwerkt zodra de betaling binnen is. De volgende leverdatum wordt dan weer berekend op basis van de verzonden order.

Kan ik producten verwijderen uit mijn herhaalbestelling?

Via uw account kunt u producten uit uw herhaalbestelling verwijderen.

Hoe kan ik mijn herhaalbestelling pauzeren of stopzetten?

Wilt u uw herhaalbestelling graag stopzetten of pauzeren? Dit kan gemakkelijk via uw Medpets account. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Verzending & bezorging

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

10 dagen voor levering ontvangt u van ons een e-mail met de verwachte leverdatum. Zo weet u ruim van tevoren wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Dit is ook altijd terug te vinden in uw account.

Wat kan ik doen als ik niet thuis ben, bijvoorbeeld vanwege vakantie?

Als u niet thuis bent, bijvoorbeeld vanwege vakantie, kunt u ervoor kiezen om de volgende levering over te slaan. Dit kunt u eenvoudig regelen via uw account.

Wat als mijn product niet op voorraad is?

Het kan wel eens voorkomen dat uw favoriete product tijdelijk niet op voorraad is. In dit geval wordt de herhaalbestelling eenmalig overgeslagen en ontvangt u van ons een e-mail waarin we dit melden.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

De verzendkosten binnen België bedragen € 3,95 inclusief BTW. Voor bestellingen vanaf € 89 zijn de verzendkosten gratis.

Kan ik een andere bezorgdatum kiezen?

Ja, via uw account kunt u de bezorgdatum wijzigen of ervoor kiezen om de bestelling direct te versturen. Wanneer u de bezorgdatum wijzigt, zal dit uw nieuwe leverfrequentie worden.

Wat als mijn product niet meer leverbaar is?

Wanneer uw favoriete product niet meer leverbaar is, wordt de herhaalbestelling geannuleerd en ontvangt u van ons een e-mail.

Kan ik mijn factuur- en bezorgadres wijzigen?

Ja, in uw account kunt u zelf uw factuur- en bezorgadres wijzigen. Als er al een order openstaat om te verwerken, zullen de wijzigingen pas gelden vanaf de volgende order.

Betaling & prijzen

Hoe kan ik mijn herhaalbestelling betalen?

U betaalt uw herhaalbestelling met uw gewenste betaalmethode. Dit kan via Bancontact/Mister Cash, creditcard, Paypal, Sofort Banking of Riverty/Afterpay. Voor de volgende herhaalbestelling ontvangt u een e-mail met een betaallink. U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling via uw account te betalen.

Kan het bedrag van mijn herhaalbestelling wijzigen?

Aangezien de prijzen van producten fluctueren, kan het voorkomen dat u een ander bedrag moet betalen dan bij eerdere bestellingen. U kunt uw herhaalbestelling te allen tijde pauzeren of stopzetten indien gewenst. Is uw product in de aanbieding? Dan wordt dit uiteraard meegenomen in de prijs!

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij Medpets kunt u betalen met Bancontact/Mister Cash, Creditcard, PayPal, Sofort Banking of Riverty/afterpay.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn herhaalbestelling niet betaal?

Het kan wel eens gebeuren dat u vergeet uw bestelling te betalen. Twee dagen na de eerste mail ontvangt u een mail met een betalingsherinnering. Wanneer de order wederom niet wordt betaald ontvangt u na vier dagen nog een betalingsherinnering. Na zes dagen wordt de herhaalbestelling eenmalig overgeslagen. We zullen u dit per mail laten weten.